Összes eddigi lap:
Összesen: 281 db
Megjelenítve: 21–30
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-15. Kopottasan
A stílusok korlátait feszegető, enyhén patinásított, jelentős kézi munkát tartalmazó, Harley Dyna alapú dark custom-ot mutatott be a Baggerbuilders az idei EMAT-on.
16-19. Az örökkévalóság őrzője
Ezt a mestermunkát eredményezi, ha egy holland óragyártó cég egy német műhellyel készíttet egy olyan hiperagresszív show bike-ot, amelyik a japán építési trendek előtt tiszteleg.
20-26. Alföldi Street Rod
A Lowlander Cycles 19-re lapot húzott, és műanyag katalógusidomok felhasználásával megszépített V-Rod helyett egy lapos, agresszív, széles különlegességet engedett az utakra.
28-33. NEM az aszfaltra termett
A Marozus freestyle kategóriában díjnyertes bobbere osztrák megrendelésre készült, a VT600-nak mégsem kell megfelelnie a kinti, szigorú közlekedési szabályoknak.
34-39. Café Portugués
A portugálok „Hisztiánó” mellett két dologra büszkék: a kávéjukra és a parafa exportjukra. Két kinti műhely a nemzeti büszkeségeket most egy SR400-as építésben összegezte.
40-42. Fehér bálna
44-48. Türkiz harcos
50-52. A csigolya sikolya
Triumph építést ritkán mutathatunk be a Wild-ban, ausztráliait meg még ritkábban. Igaz barátok összefogásával készült ez a cseppet sem hivalkodó, egyszerű, de beleköthetetlen vas.
54-55. Boozefighters MC
56. Presi Rally
58. Pilisi Sólymok
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-14. Pénztárcakímélő Harley
Ha van költséghatékony építés, Roadry motorja mindenképpen annak tekinthető. Az építésre fordított összeg úgy lett 200 euró, hogy ebben benne van az új első gumi és a spoiler ára is!
16-19. Stock sucks!
Az osztrák Roland az első Spuri gyártásának 60. évfordulóját azzal ünnepelte, hogy átfaragott egy 1200-as Nightstert, majd annak tankjára íratta a gyári motorokkal kapcsolatos érzéseit
20-24. A ruhám bőr…
Ha valamire, akkor erre a gépezetre tökéletesen illenek a Gép-induló szavai, hiszen a nagyszombati BK-Garage bőrburkolatú karosszériás motorral nevezett be az idei EMAT-ra.
26-33. Olajban úszó rettenet
Ne higgy a szemednek, ez nem feltétlenül az, aminek látszik! A felvidéki BLC Racing műhely eddig is ultraigényes munkákkal jelentkezett, és most sem köpték szemen magukat.
34-38. A réz meg az alu
Az Art Deco műhely Jawa-ja Szakál fia, Bence keze munkáját dicséri. A családtörténet tehát a szemeink előtt pereg, és ez a saga sokkal fontosabb számunkra, mint a Dallas-összes.
40-42. Svájci Harley-napok
44. Tóparti Escadron party
45. Relaxálj a Rangers-szel!
46-54. Magic Bike Show
Rüdesheim egy varázslatos kisváros, ahol nem feltétlenül dobunk hátast, ha a velünk szembe jövő felvonón két agyontetovált bikert látunk… vagy egy Harley-Davidson motorkerékpárt.
56-58. A Sportster 60 éve
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-14. Gézengúz
Gé eddig még egyáltalán nem épített motort, de ne gondold, hogy a szűzkéz szerencséjének tudható be az átfaragott XV 920 EMAT-on bezsebelt bronzérme.
16-20. A győzelem 72 órája
Matthias és Andreas megbarátkoztak már azzal, hogy ügyfeleik őrült ötletekkel bombázzák őket, de ezúttal még ők is meghökkentek kissé: három nap alatt motort építeni? Nanemá!
22-26. Szélcsatornára teremtve
Az EMAT racing kategóriájának győztese egy 500 köbcentis Silver Wing-ből készült, amit sok szemszögből meg lehet közelíteni, de durva sportmotorként semmiképp.
28-32. BMW, határok nélkül
Mármint országhatárok nélkül. Az Olaszországban élő megrendelő egy Hollandiából behozott német Bömöst Magyarországon építtetett át. És nemzetközivé lesz holnapra a világ…
34-39. H-D Super Rally
40-43. Open Road Fest
Az alsóörsi Harley találkozó évről-évre fejlődik, szépül. Mondjuk idén a bikerek Kis Grófo miatt végre összezártak, és kimutatták, hogy mindent azért az ő gyomruk sem képes elviselni.
44-51. Csizmaszár fesztivál
Kicsit betépett beszámoló a floridai Daytona Bike Week babérjaira törő olaszországi Biker Fest-ről. Napfény, homok és tengerpart – reggae, dub és dancehall nélkül.
52-53. Condors motorostalálkozó
54-55. Pancsimúzeum
56-57. Hajóskanzen
58. Motoros búcsú
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-14. Kékcápa
A svájci Parts World műhely építése nem más, mint egy retro-stílusú café racer: Ducatiból, ultramodern alkatrészek felhasználásával és valami egészen elképesztő teljesítménnyel.
16-20. Chopperből tracker
Egy LTD 440-es kis soft chopperből Borsay Szabolcs, az X-Bike vezetője egy könnyű, a mindennapi életben is jól használható, városi, rohangászós motort épített.
22-26. Szüzet szüntess!
Ehavi Kawa-mániánk második felvonása ez a ZRX1000, a szűzvarázslóvá előlépett osztrák GAU beleköthetetlen koncepciómotort hozott létre a retekké tört gépezetből.
28-34. Díjnyertes luxuscirkáló
A King Machine újragondolt Street Glide-ja vita nélkül tarolt az EMAT baggerei között, de szerintünk ebben a pillanatban a világ bármelyik motor szépségversenyén megállná a helyét.
36-39. Bajor bobber
Hogy igazából bobber vagy nem, azt nem mi fogjuk eldönteni. De az biztos, hogy az osztrák Titan műhely munkásai a maximumot hozták ki a Bavarian Bobber-nek nevezett BMW-ből.
40-44. (art deco) KawaSzakál
Kawasaki trilógiánk ezzel a KZ750-nel ér véget. Szakál építése az EMAT-on még betegeskedett kicsit, de az osztrák Pannonia Custom Show-ról már ezüstéremmel térhetett haza.
46-49. AMTS hot rod show
50. Old Motors börze
52-58. A megújult Kunmadaras
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-16. Az aranykoponyák hegye
A Gigamachine 360-as V-Rodja a tavalyi Best of Show-ként már szerepelt magazinunk hasábjain. Most viszont komoly arculatváltozáson ment át, így újra láthatjátok...
18-23. Lefőtt a Cafe
Az aluhegesztő gép szabotázsa miatt ugyan kalandos körülmények között, de végül elkészült Kijátz József és Jenei Robi Triumph-ja. Az EMAT-on mutatták be a cefé racer-t.
24-30. Fehér mágia
Ákos cseppet sem megszokott színvilágú VT600-asát az a Szabolcs Attila építette meg, akit előző számunkban a különleges Gilera robogó-val lépett szorítóba.
32-36. Dirty Yamaha
Míg Szabolcs Attila a VT600-asán melózott, Ákos saját maga is épített egy motort. S hogy miért koszos ez az XS? A cikkből mindenre fény derül.
38-42. Mr. Trike
Gyökér András megint egy teljes értékű háromkerekűt gördített ki a műhelyéből. A Vertigo méreteinek, arányainak összhangja példamutató, az EMAT-on díjat is nyert vele.
52-55. V. Pannonia Custom Show
Áprilisban az oberwarti vásárcsarnokban gyűltek össze az osztrák, a német, a cseh, a szlovén és a magyar motorépítők. Annyit már most elárulhatunk, hogy ütős magyar siker született!
44-47. John D’Agostino interjú
48. 25 éves a Pirates Family MC
50. Nagypéntek a Geronimo MC-nél
56-58. Fenevad fesztivál… emléxel?
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-16. A múlt a jövőben él
Mirkonak tökmindegy, hogy bobbert vagy high-tech vasat épít, mindig mindent belead. A részleteiben is lenyűgöző Legenda még az első világháborúban került Olaszországba.
18-21. Mütyűrizált gépezet
Ennek a motornak a vezethetősége rávilágít, hogy a motorozás nem csak móka és kacagás. Hogy miért? Ha a cikkhez lapozol, megkapod a választ: a Gilera bizony térdig is alig ér!
22-23. Özvegycsináló
Az év elején a Bonham aukciós ház egy legendás fenevadat bocsátott árverésre: E. J. Potter V8-as Chevy blokkal hajszolt Widowmaker 7-jét, amely 1973-ban leigázta az egész világot.
24-30. A nagy kékség
Bár a King Machine Electra Glide-ján a show-t első pillantásra a fényezés, az ape hanger kormány meg a kidörrentők viszik el, de érdemes az egyéb részleteket is megnézni rajta.
32-36. Bajor boxer és flex korong
A Gigamachine BMW-je az idei EMAT freestyle osztályában második lett, majd átugrott Pozsonyba, ahol az erős, cseh építők által uralt mezőnyben megnyerte a café racer kategóriát.
38-42. Dicsőség a gépistennek
Mikor a Monster Customs begördült az EMAT-ra a Glory Machine-nel, még a madarak is elhallgattak egy percre. Ők is érezték, hogy az old school mezőny nagy esélyese érkezett meg.
44-49. Budapest Motor Fesztivál
50-54. Custom élet Finnországban
56-57. Ez itt Retrográd!
58. Stunt sporttörténelmi siker
EMAT 2017
A legjobb
Feszes bobber
A klasszikus
A végtelenbe... és tovább!
Olasz motorépítő bajnokság
A rejtőzködő szörny
Café racer... Silver wingből
Valódi bőrkötés
Öklelő bika
Yokohama Custom Show
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-8.
10-14. A REFERENCIAMUNKA
A CX500 sok módosítás kedvelt alapja. Azonban kis méretéhez képest nagy a blokkja, ezért az alkotók többnyire nem a radikális fullcustom irányvonalában gondolják tovább a típust.
16-23. FEKETE ÉS ARANY
Elképesztően elegáns az ECC új motorja. A fekete–arany színösszeállítás jó választás, és sietve tegyük is hozzá, hogy a motor arany felületkezelése nem más, mint valódi arany!
24-28. AUTÓ JOGSIVAL VEZETHETŐ HARLEY
Szinte még fel sem ocsúdtunk a baggerek 26-30 collos első kerekei okozta döbbenetből, és máris itt az új őrület. A megoldás kulcsa a Rick’s átalakító készletében rejtőzik.
30-35. ABS NÉLKÜLI BSA
Hazan megye lordja, Max Hazan a szerény építők közé tartozik. Csendesen fűrészelget otthonában, aztán amikor néha egy-egy új építéssel jelentkezik, mi csak kapkodjuk a fejünket.
36-40. TRIUMPH CAFE
Balázs és Pisti jóbarátok. A Triump alapú café racer építésének gondolata akkor merült fel bennük, amikor együtt ettek és együtt ittak a Gigamachine Diner nyitóbuliján.
42-47. ÖBÖLKÉK VERSENYZŐ
A Harley Heaven stábja ezzel a softail-lel egy legendás autónak állított emléket: annak a Ford GT40-nek, amelynek 1966-69 között nem akadt vetélytársa a Le Mans-i versenyeken.
Victory Gladiator 49-51.
Billy Lane visszatér 52-55.
Motul Kupa díjkiosztó 56-57.
EMAT hírek 58.
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-8.
10-13. TRIUMPH – SZÍVBŐL
Sokáig kereste Berny az álmai motorját. Kereste, kutatta, kicsit már a haverjai idegeire is ment, végül rátalált, szétgyakta, majd egy nem kis feltűnést keltő példányt varázsolt belőle.
14-21. FREE ’N’ EASY
Amikor a hóhért akasztják: Jack DeAgazio, a Rat Hole Chopper Show zsűritagja úgy döntött, idén megméretteti magát, így Daytonában most az ő munkáját és ötleteit értékelték mások.
22-25. IRÁNY A VÁROS!
Keszte Rudi építését supermotósan, könnyen lehet kezelni a városban, robogóként lehet vele cikázni a forgalomban, és a mutatványt old school/dirt track hangulatban hajthatjuk végre.
26-31. KORSZAKOK RANDEVÚJA
Feltűnő, mégis diszkrét, old school jellegű motort mutatott be a Monster Customs műhely az idei EMAT-on. Klasszikus, egyszerű forma jellemző Hollósi Zsolt Shovelheadjének építésére.
32-33. Faaker See
34-35. Devils Börze
36-37. EICMA
38-47. MEZŐBERÉNYI STREETFIGHTER NAP
Mára jelentős rendezvénnyé vált az egykor szezonzáró programként indult „verseny”, ahol a stunt riderek zsűri és pontozás nélkül, csak a közönség örömére szokták produkálni magukat.
55-58. EGY RÉGI TALÁLKOZÁS
A hideg tél beálltával a motorozás szép lassan visszaszorul a garázsba, ilyenkor legfeljebb törlőronggyal a kezünkben idézhetjük fel a szebb napokat. Ez is egy ilyen történet.
48. Aranyba öltözött szkíták
50. Tolni ciki
52-53. Motoros Halloween
Összesen: 281 db
Megjelenítve: 21–30
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|