Összes eddigi lap:
Összesen: 281 db
Megjelenítve: 31–40
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-8.
10-14. A MEZTELEN IGAZSÁG
A Zodiac mindig előáll egy olyan motorral, amely kizárólag a cég katalógusában található alkatrészek felhasználásával épült meg. Ez a merevvázas Sportster közülük a legújabb.
16-22. ZÖLD HAGYMA
E teljesen egyedi, extrém vékettes egy valódi, gördülő tisztelgés a hot rod irányzat előtt. Neve hallatán Európában többnyire csak kapkodják a fejüket a népek, de mi rájöttünk a megoldásra!
24-29. SZEGEDI FLAT TRACK
Csaba nem vált meg régi Hondájától, amikor új túragépre tett szert. Inkább átfaragtatta a Lowlander műhelyben, egyúttal emléket állítva ezzel egy szegedi motoros társaságnak is.
30-35. LILIOM, ÁLRUHÁBAN
Jól elrejtett teljesítmény párosul a Flower Power kinézethez a Custom Chrome Liliomjában: a Maniac MechaniX hippi Sportstere valóban képes szétgyakni maga alatt az aszfaltot.
36-40. AZ IGAZI HARD ROCK CAFE RACER
Rocktóberben egy igazán különleges jármű költözött be a krakkói Hard Rock Cafe étterem műtárgyai közé: a GOC műhely építésében szenzációsan egyesül a motoros világ a zeneivel.
42-46. BIKETOBERFEST… MÁSKÉPP
Matthew cseszett a világra: nem érdekelte, hogy 24. alkalommal jön a Biketoberfest a floridai Daytona Beach-re, és talán nem kéne a motorosokat zavarni. Amerika azonban őt is túlélte.
48-49. Veteránverseny
50-51. Veteránvásár
52-53. Streetfighterek Londonban
54-58. Stunt történelem 10.
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-10.
12-16. VOLT EGYSZER EGY TANK
Először volt a tank – igen, így kezdődik a történet, kizárólag egy rozsdás tank megjelenésével. Az osztrák Tom e mellé/alá építette meg technikailag tökéletes XS650SE-jét.
18-25. BLACK BRASS
A Sapka Művek épített Ultimája egy fekete és sárgaréz színekbe öltöztetett időutazó. Az anyagok felhasználása és az arányok kialakítása a 20-as évek világába repíti a szemlélőt.
26-30. LÁGY CAFÉ RACER
A Marozus műhely szabászai négy hónap alatt szépítették meg ezt a GS400-at, és – bár nem teljesen fullos építésről van szó – igen sok problémával szembesültek az alkotási időszakban.
32-34. EASY (…LIKE SUNDAY MORNING)
Peter, a német Urban Motor főnöke nem szerénykedett, egyenesen a legendás Glemseck 101 gyorsulási verseny idei futamára nevezte be ezt a tuningolt, 350-es Jawa-t. Érdemes volt!
36-41. CHICANO
Valódi sikersztori: a Baggerbuilders ezzel a latinos építéssel tarolt az idei EMAT Harley kategóriájában, ráadásul a motor a rendezvény végére gyakorlatilag új gazdára is talált.
42-45. CROATIA BIKE WEEK
Beszámoló a szerkesztőség tagjaitól a horvát Twin Horn MC pulai rendezvényéről, amelyben a gyönyörű vasak mellett feltűnnek gladiátorok, cápák… és még Dadan is beköszön.
46-48. Kalózcsalád
50-51. Menjünk Erdélybe!
52-53. Északi őrjárat
54-58. Stunt történelem: Borsay Szabolcs
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-10.
12-19. VIKING KALAND
A holland Roel Scheffers talán pont azért tette át a székhelyét Norvégiába, mert egy 1000-res GTS ilyen szintű átépítéséhez minimum végtelen hosszúságú téli esték kellenek.
20-23. MOTORPARK XV
Még mindig Yamaha, s bár az alapgép amerikai modell, de az átszabására már itthon került sor. A kinézete igazán különleges: tömör, mégis filigrán, magas, mégis café racer.
24-27. ELIT INTRUDER
Kiváló mintapélda arra, hogy brutális szétfűrészelés nélkül is lehet komoly hatást elérni. Gyáriak a kerekek, a váz, a doboz, a futómű, a lábtartók… aztán itt meg is rekedtünk.
28-35. ROSSZFIÚ ERDÉLY SZÍVÉBŐL
Jürgen német származású, de Erdélyben készíti koncepciómotorjait, melyek közül most a szívünkhöz legközelebb állót, vagyis a VN 800-ból épült Bad Boy-t mutatjuk be.
36-38. DARYL DIXON DRÁGASZÁGA
A Walking Dead kultusz-tévésorozat épített vasai közül ez a Nighthawk a – nézői nyomásra – mellékalakból hihetetlenül gyorsan főszereplővé előlépett Norman Reedus alatt teljesít.
Yamaha XSR 700 teszt 40-44.
24 órás veterán megbízhatósági 46-50.
Wolin 2016 52-53.
54-58. STUNT TÖRTÉNELEM
Egy percig sem volt kérdéses, hogy kit mutassunk be a 250. számunkban a streetfighterek első generációjának tagjai közül. Erdős Csaba eddig soha nem látott exkluzív fotókkal hálálta ezt meg.
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-9.
10-13. MAD MAX BIKE
Csaknem negyven évvel a bemutató után Gau Ausztriában szerszámokat ragadott, hogy emléket állítson az egyik legőrültebb autós–motoros akciófilmnek, a Mad Max-nek.
14-18. HÓD ROD SPORTSTER
Konyecsnyi Attiláék hódmezővásárhelyi műhelye visszanyúlt a múltba. Ha nem is egy vashengereshez, de majdnem. A legelső evo sporik közül választott alanyt ehhez az építéshez.
20-23. SILVER AERO
A Dennis Karlsson név elég gyakori Európa északi tájain, ám cikkünk főszereplője Bangkokban él, ott van egy divatcége, szabadidejében pedig valami őrületes motorokat épít.
24-29. A SUSZTER CIPŐJE
Sütő Csaba, a Gigamachine főnöke mindig egy épített evo-ra vágyott, de az átfaragásra kiszemelt Fat Boy évekig csak türelmesen várt a sorára. Aztán tavaly év végén megtörtént a csoda!
30-35. GOLD LADY
A felvidéki BLC Racing szépséges vizsgamunkája abból a tárgykörből, hogyan lehet az innen-onnan megmaradt alkatrészekből többszörösen díjnyertes motorkerékpárt építeni.
Angolok Finnországban 36.
Klubélet Magyarországon 38-46.
Gyermekmotoroztatás Kárpátalján 48-49.
Motoros Búcsú Ecséden 50-51.
53-58. STUNT TÖRTÉNELEM
Úgy tűnik, hogy a mezőberényi embereket egy cél vezérli: a városukba látogató motorőrültek minél jobban érezzék magukat. Most kiderül, hogyan lett ennyire sikeres pár lelkes szervező.
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-9.
10-16. VILLÁMLÁS ÉS MENNYDÖRGÉS
Legendás típust, az 1400-as Intrudert választotta ki Pisti alapnak a Lowlander Cycles-nél épített motorjához. S hogy miért lett „öko” a motor, arra a cikk végén derül fény.
18-22. SEPY REBELJE
Kicsi a Rebel, de nem egyszerű. Ugrásnak feszülő fenevad, mélyen ülő lovassal a nyergében, extrém részletekkel. Ha nincs térérzetünk a mellette lévő tárgyakról, nem is tűnik fel a mérete.
24-28. ÓNIX PENGE
A Wild lassan már nem is jelenik meg Rough Crafts építés nélkül, de mit tegyünk, ha kedvenc tajvani mesterünk fáradhatatlanul ontja műhelyéből a ravaszabbnál ravaszabb vasakat?!
30-33. ABSZOLÚT TEREPJÁRÓ
Tóth Sanyi Apriliája – egy kétkerék meghajtásos robogó – gondos építési munkálatok végeredménye. Vannak ugyan gyermekbetegségei, de vannak komoly előnyei is.
34-38. SKANDINÁV MOTORÉPÍTŐ BAJNOKSÁG
A svéd chopperek elterjedése a Norrtälje Custom Bike Show-nak is köszönhető. A seregszemle ideje alatt ötleteket kaphatnak az építők egymástól, a nézők egy részéből pedig építő lehet.
Open Road Fest, Alsóörs 40-43.
45-49. MAGIC BIKE SHOW
Ne hidd, hogy a közeli Mainz-tól vagy Kölntől kapta el a fertőzést a német városka! Itt már 15 éve rendeznek motorépítő bajnokságot, tehát ez az esemény régebbi még az Eb-nél is!
Jászkondorháza über alles 50-52.
Stunt történelem 6. 54-58.
Szia
Tartalomjegyzék
Élet a Vad Oldalon
AZ ANARCHIA SPORTSTERE
A Kolozsvár melletti műhely old school módon – flex, köszörű és reszelő segítségével – építette át ezt a vasat, amely végül jól vezethető, könnyű, alacsony súlypontú motorrá vált.
AUSZTRIA LEGRADIKÁLISABBJA
Jürgen 2011-es amerikai útja hatására született meg ez a motor. Elkészüléséhez a rengeteg munkaóra mellett hihetetlen mennyiségű serital elfogyasztására is feltétlenül szükség volt.
VILLÁMRACER
A Mad Fighters Performance egyedi BMW-je korántsem az égi jelenségről kapta a nevét, az ok ennél sokkal prózaibb: az építéshez mindössze kilenc napra volt szükség!
SÖTÉT LÖVEG
A tajvani Winston Yeh 2013-ben világbajnok lett egy custom Sportsterrel, ami – mint nemrég kiderült – csak gyenge előtanulmány volt ehhez a nagy, gonosz, fekete softailhez.
RAVASZ CHOPPER
Ravasz Zoli Zaporozsec- chopperei a motorépítő bajnokságok hőskorában meghatározó elemek voltak. A mester a most bemutatott vassal a tíz évvel ezelőtti hangulatra utal vissza.
MotörGixxer
Pannonia Custom Show
NEMZETKÖZI KEZDET
Május 1-jén Kunmadaras valódi közép-európai motoros majálissá vált, sajnos a külföldi vendégek között egy retek kis migráns, az ún. motorfaló vírus is belopódzott a depóba.
Stunt történelem 5.
Szia
Tartalomjegyzék
Élet a Vad Oldalon
GIGA ÚTHENGER
Dodi softailjét csak nemrég mutattuk be, és azóta már a Gigamachine által épített V-Rod rettenete is elnyerte az EMAT közönségdíját, a Best od Show-t. Ez az igazi sikertörténet!
CAFÉ RACERBŐL BOXER SCRAMBLER
A King Machine blokk-központú BMW faragása valszeg azért nyert café racer kategóriában az EMAT-on, mert nem hirdettek scrambler osztályt. De tuti, hogy ott is tarolt volna!
ANTIK BAGGER
Laci katonai színvilágú Electra Glide-ja fél év alatt nyerte el mai formáját. Az EMAT-on aratott bagger kategóriagyőzelem értékét nagyban emeli, hogy otthon, garázsban épült.
GÓZI MOPED
Gózi amit lát, azt átépíti, így járt az a pocket bike is, ami túl nagy volt a kétéves gyermekének. És az EMAT egyik sztárja lett ez a motor, hiszen a váza nem más, mint egy óriási géplánc!
A TELJESSÉG IGÉNYE NÉLKÜL
Az EMAT csupán egy (fontos) szeletét képezte a márciusi Budapest Motor Fesztivál hatalmas tortájának, e cikkünkben a nagy motormárkák ott bemutatott újdonságaiból csemegézünk.
AmCars nyolcadszor
HOG szezonnyitó
Bohemian Custom Bike Show
Klubok csatája
ÚJRA NYARGAL AZ ÖTÖSFOGAT
Hatalmas szakmai elismerés számunkra, hogy az ország egyik legjobb tollú újságírója – igaz, hogy egyelőre álnéven, de egyszer talán majd felfedi magát – exkluzív beszámolót írt nekünk a jubileumi Sex Action – Beatrice koncertről.
Stunt történelem 4.
Szia 3
Tartalomjegyzék 4
Élet a Vad Oldalon 6-10.
12-15. MOTO GRIZZLY
Grizzy ide, grizzly oda, ha felülsz erre az olasz–amerikai power cruiserre, inkább olyan érzésed támad, mintha bölényen lovagolnál, és menet közben annak szarvaiba kapaszkodnál.
16-22. RICK’S CHICANO
A chicano stílus alapjai: apehanger kormány, szinte földig érő első sárvédő, brutál hosszú kipufogók és egy aszfaltot súroló magnéziumcsík, hogy szikrák között gyűrhessük az utat.
24-27. THE SINNER
Már Mick Jagger a Stones-ból is megmondta, hogy minden bűnöző szent… és a spanyol Macco Motors fenegyerekeinek építése láttán ez az érzés csak erősödik az emberben.
28-33. AGRESSZÍV SHOWBIKE
A Gigamachine szelíd szörnyetege elölről nézve egy igazi kiállításokra való, klasszikus custom, hátulról viszont ott a peresgumis, rettenetes hátsókerék, ami más benyomást kelt.
34-38. KANSO
Mese egy ánglusföldön nevelkedett rusnya kis békáról, aki szépen kivárta a sorát, aztán hipp-hopp, királyfivá változott. S a mesébe valahogy a Zen esztétikai alapelve is belekerül.
40-49. EMAT SPECIAL
Mostanában kevés luxus motorépítés kerül ki az itthoni műhelyekből, ám a lapzártánk idején megrendezett 20. EMAT-on nem kevesebb, mint száz remek alkotás mérettette meg magát.
Gyermekmotoroztatás Kárpátalján 50-51.
Tavaszi veteránbörze 52-53.
Stunt történelem 3. 54-58.
Szia
Tartalomjegyzék
Élet a Vad Oldalon
EZ NEM KACSA!
Yuri Shif minszki otthonából időnként beköszön Nyugat Európába, hogy tönkreverje az ottani custom mezőnyt. Most épp az olasz bajnokságon nyerte meg a bajnoki osztály fődíját.
APÓSOM BOBBERE
Reneszánszát éli a CX 500, sokan építenek belőle, leginkább café racereket. A Gigamachine azonban más utat választott: inkább tovább öregítette a Hondát, sportos bobber stílusban.
A RAKTÁR MÉLYÉRŐL
Motorépítő műhelyeknél nem ritka, hogy egy koncepciómotor építéséhez az adja meg a kezdő lökést, hogy nem tudnak hova tenni egy vázat, amit néhány hónapja kerülgetnek...
A VERONAI MOTOR BIKE EXPO
Csúcsot döntött az épített motorok száma a Verona MBE-n. A méretekre talán a legjellemzőbb, hogy csak a café racer kategória elég volt a 4-es csarnok nagy részének megtöltésére.
BAJOR ÖKÖLHARCOS
Régi ismerősünk, a tajvani Rough Crafts főnök Winston Yeh hivatalos BMW átépítése megadurva, ultrabrutális, hiperagresszív. És mégis, mindezek ellenére talán a legszebb…
2016-OS AFRICA TWIN TESZT
Sanszos, hogy a nyomtatott sajtóban mi közlünk először magyar szerző által írt tesztet az új Africa Twin-ről. S ha az is érdekel, hogy pontosan hol készült a fenti fotó, lapozz a 7. oldalra!
Stunt történelem 2.
Szia
Tartalomjegyzék
Élet a Vad Oldalon
Csak sportosan!
Tomi Buellre vágyott, de amikor a Gigamachine-nak elárulta, hogy otthon van egy Sportstere is, a koncepció gyorsan „Új motor helyett építsünk inkább café racert a Sporiból!” lett.
A trike-on túl
Sepy tíz év alatt készült el a trike-jával, ezzel biztosan komoly helyezést érne el a hosszú távú motorépítések versenyében, ám az igazi döbbenet az, ami a trike mögött van!
Az ajándék
Mézízű gyermekkorunk idején sokunk ábrándozott arról, hogy egyszer a karácsonyfa alatt valami igazi vasra lel. Nos, Robinak valóra vált az álma… pedig már nem is számított rá.
Custombike
Három csarnok, 25 ezer négyzetméter, 300 kiállító, 32 000 látogató, 800 motor: talán kissé szerény nevet választott magának Európa egyik legnagyobb custom rendezvénye.
Yokohama Hot Rod Show
Ez itt a parkoló egy mini részlete. Egy custom show-t simán lehetne kint is rendezni a benti mellé. Az extravagancia pedig nem csak a kinézetben, hanem a hangban is megnyilvánul...
Stunt történelem 1.
Csáki Gyula a pályán füstbe-lángba borít mindent, róla csak látványos képeket lehet lőni. Most az egykerekezésnél is nehezebb feladatba vágott: megírja a magyar stunt ride történetét.
Messze még a Zorall-kony
Összesen: 281 db
Megjelenítve: 31–40
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|