Különleges apropója van annak, hogy még egyszer terítékre veszünk egy már bemutatott motort. Az, hogy továbbmódosították, fontos, de az még inkább, hogy idén a Magyar Motorépítő Bajnokság új kategóriával bővül!
Az új kategória pedig a „Best of Winners”, a „győztesek legjobbja”. Márciusban az Autó, Motor és Tuning Show-n az EMAT történelmének eddigi legjobb díjnyertes motorjai versenyeznek egy új, külön kategóriában.
Parádé lesz a javából! Igen érdekesnek ígérkezik a mezőny, hiszen közte lesz jó néhány Best of Show és több nemzetközi díjat nyert alkotás.
Ez a Gigamachine építés viszont valószínűleg nem. Eladatott ugyanis, méghozzá külföldre.
Ez a gép volt az, ami 2006-ban szinte mindent megnyert itthon. A Devils Motor Show-n a legjobb lowrider szakma által odaítélt díja mellett a közönségdíjat, a Best of Show-t is elhozta.
Endi, a tulaj a 2006-os díjözön után boldogan használta pár évig, majd eljött az idő egy kis hangulatváltásra. Az eredeti, klasszikus fekete–alupolír összeállítást az idők szavára hallgatva egy „Hardcore”-osabb, narancs–fekete design váltotta. A krómok hullásával a big radius kipufogó helyét egy fekete kerámia bevonatos dragpipe vette át.
Radikális, döbbenetes forma, elképesztően szélesnek tűnő, 280-as kerék, ami a 360-asok korában már nem annyira durva… De, kérem, ezzel a motorral lehet motorozni!
A magasságállítással felemeljük kissé kényelmesebbe, mint a show állás, majd beindul a rettenetes szörnyeteg. Dupla Dell’Orton keresztül szürcsöli a benzint és alkalmanként a nitrót az evo blokk. Hatsebességes Zodiac váltó repíti a motort az újabb twin cam-ek világába.
A találkozás apropója tehát az volt, hogy a motor éppen búcsúzott hazánktól, mert ezentúl a német utakat koptatja. Az utolsó felvonás a műhelyben a motor új tulajához való méretre igazítás volt, aki nem nőtt sokkal nagyobbra Napóleonnál, vagy Lionel Messinél...
És talán nem is sokkal kevésbé tehetős náluk…
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|