A kispolszki építésnek nálunk történelmi hagyománya van, ez tény. Míg egyesek kétkerekű szerkezetbe barkácsolták bele a kéthengeres, 24 lóerős szörnyeteget, a lustábbak inkább trike-ot építettek belőle. Utóbbi esetben a gépészkedés és a gondolkodás háttérbe szorult a pusztítás javára, mert egy ekkora autót még kettévágni sem művészet. Az olasz North Coast Custom a rögösebb utat választotta, ráadásul nem a lengyel klón, hanem az eredeti olasz őse, a Fiat 500 blokkját felhasználva.
Az erőforráson kívül szinte minden alkatrész egyedi, de ez már ilyen szinten nem is csoda, tekintve, hogy az olasz műhely építése a tavalyi AMD világbajnokság harmadik helyezettje lett. Egyedi váz készült, aminek szerves része az első, állítható szögű telelever villa. Ez persze csak butított változata a BMW-kről jól ismert darabnak, mert a lengéscsillapítás és rugózás itt megmaradt a villaszáron belül. Az „Y” lengőkar helyett pedig csak egy vékony rúd stabilizálja az egész motor elejét, ami az oldalirányú erőkkel szemben annyit ér, mint kispolszkiban a hátsó ülés.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|