A Riverside Motocyclettes, ez a francia átépítő cég többször próbált már szerencsét az AMD világbajnokság Freestyle kategóriájában, de benevezett motorjaik soha nem jutottak be a legjobb tíz közé. Tavaly aztán megtört a jég, amikor a főnök, Xavier Chante úgy döntött, hogy hagyja a fenébe a Freestyle-t, és inkább a Street Performance-ra koncentrál.
Ezt a kategóriát ugye olyan motoroknak tartják fent, ahol az elsődleges szempont, hogy az építő pont arra a szintre javítsa fel az alapanyagot, hogy utcai felhasználásra még alkalmas maradjon a gép.
Nos, Xavier ezt a tuning-dolgot nagyon komolyan vette, és alapnak egy impozáns, 127 köbinches Ultima blokkot állított csatarendbe. Tartott attól, hogy még ez a hengerűrtartalom (kb. 2080 köbcenti) sem lesz elég a leendő tulajdonosnak, ezért tiszteletre méltó, kb. Krím-félsziget méretű velocity stacket annektált a karburátorhoz, a leadott teljesítmény optimalizálására pedig nyitott kipufogórendszert épített ki…
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|