Magyarország talán legnagyobb termelékenységet produkáló bagger építőműhelye nem csak a giga dobozos cirkálókat gördíti ki a futószalagjáról. Az elsősorban német piacra dolgozó csapatnak most egy evo chopperjét mutatjuk be.
A motor enyhén sérülten került a műhelyükbe, félre is rakták néhány hétre. Kellett az idő, és az ülepedés az ihlethez, a koncepció kialakításához. Nem zavart senkit a műhelyben egy kevésbé fiatal, de nem is túl öreg motor. Át volt már alakítva egy gyenge 90-es évek végi stílusban, tudod, az A-HA frizurás, márványfarmeres alakokat sem kísérik elismerő pillantások a mai diszkókban.
Semmi izgalmat nem láttak benne. Csúnya kék színe volt, divatja múlt mart Sturgis kerekei, ormótlan ülése… hagyjuk. Meg is hirdették úgy, ahogy volt egy kellőképpen szemtelenül alacsony áron.
A mai motorpiac sajátosságai miatt viszont abból is mindenki alkudozott volna, így nem adták. Ekkor vették szemügyre alaposabban a motort, és látták, hogy milyen jó alap lehet valójában. Nem futott többet, mint 20000 km-t (az elmúlt 21 évben), makulátlan volt minden rajta, csak összességében volt nem szép (inkább csúnya), na és persze itt-ott picit sérült...
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|