Vili egy elegáns, igényes motort akart építtetni, a nem brutál és a nem túl feltűnő kategóriából.
Ez utóbbi azért nem annyira sikerült, mert ha a motor összhatását egy szóval akarnám kifejezni, a legalkalmasabb kifejezés erre a lélegzetelállító lenne. A fényezés, a króm, a vonalvezetés, a kiegészítők, mind-mind igen rendben vannak...
Vilinek fontos volt, hogy maradjon a motorozhatóság mindenek felett, ezért megmaradtak a gyári méretű kerekek a gyári futómű is.
Az első villa krómozott kivitelű. A Gigamachine műhelyben 13 collos első féktárcsákat tettek rá, 6 dugós PM fékkel. Ez a szett szinte megduplázta a fékhatást, kis híján első kerékre állítva lehet kifékezni a motort.
A hátsó futóműnél is maradt a gyári lengővilla. A szélesítés nem merült fel, így nem volt szükség rafinériára. Rick’s polírozott féktárcsa, 4 dugós króm PM fékkel gondoskodik a hátsó traktus fékhatásáról…
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|