A Baggerbuilders megint aratott az EMAT-on. Múltba néző cruiserével megnyerte a Harley-Davidson kategóriát, de az igazi trófea a fődíj, a Best of Show serlege volt.
Ravasz, nagyon ravasz. Ha az utcán látnám, akkor elmennék mellette, mert annyira tökéletes minden alkatrész kidolgozása, megmunkálása, hogy azt hinném, egy steril kit bike. Bár a fényezésére biztosan felfigyelnék, mert ilyet katalógusból rendelni nem lehet. Pedig a leghangsúlyosabb látványelemek kézműves termékek, a Baggerbuilders mesterei kézzel kalapálták ki a tankot, a sárvédőket, no meg ezeken kívül még pár tucat apróbb vasat a gépen. A 80 küllős kerék is kézzel, egyedileg fűzött, szóval tulajdonképpen kézműves termék az egész motor. Talán a blokk, az nem. Mert Harley blokkot még nem gyártanak Hajdúszoboszlón, de Görög Csaba műhelyéről a jövőben mindent el tudok képzelni.
Kicsit maradnék még a keréknél, mert a 26-os felni utoljára a húszas években volt szériatartozék Milwaukee-ban, mikor a Davidson testvérek még biciklit is gyártottak. Lehetne készen is venni, de Szabó Józsi inkább küllőnként összerakta hozott cuccokból. A nagy kerék miatt megdöntötték a villaszöget, és rövidebb teleszkópokat kellett belerakni az eredeti utánfutás megtartására. A rövidebb első futómű azért kellett, mert különben úgy hátradőlt volna a Harley, mint a hatvanas évek klasszik chopperei.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|