Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Csatasólyom

A helyszín Halifax. Az új-skóciai (Kanada) település 1996 óta már nemcsak egyszerű város, hanem regionális önkormányzat. Hogy ez a kifejezés mi a szent sz*rt takar, azzal most inkább ne foglalkozzunk, ha nem akarunk további ősz hajszálakat termelni a sörényünkbe, ennél sokkal fontosabb és kézzelfoghatóbb tény, hogy 2015-ben itt kezdte meg működését a Kick Moto műhely.

Jeff Shaw, Jordan Braun és Daryl Stewart valamit nagyon tudhatnak, mert ugyan a most bemutatásra kerülő építésük csak a hatodik, de ha rápillantunk a végeredményre, akkor ezt a csak-ot nagyon erős idézőjelek közé kell tennünk! 

 

Legutóbb egy repülőpilóta jelentkezett be náluk azzal, hogy tudja: egy olyan alapgépe (1986-os Suzuki GS1150) van, amiből sokkal többet lehetne kihozni, de eddig idő – és megfelelő eszközök – hiányában húzta-halasztotta az átépítését. Most azonban végre eljött az idő…

A KM-nél pedig gondoltak egy merészet: eddig ősrégi japán vasakat varázsoltak újjá, tehát most mi lenne, ha egy középkorú gépezetből – a megrendelő foglalkozására utalva – egy világháborús madarat fabrikálnának?

 

A Suzuki százezer kilométerrel érkezett a műhelybe, egyértelmű volt tehát, hogy a blokkot fel kell újítani, ehhez a szívet – a cég történetében először – egy külsős céghez szállították megmunkálásra. Nem kevés időt nyertek ezzel, mert az eredeti elképzelésük az volt, hogy a motor lecsupaszítása után a blokkon kívül szinte csak a karburátorokat meg a futómű egyik felét hagyják érintetlenül.

 

 

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...