Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Best of Show

BEST OF SHOW
Evo világszínvonalon a Gigamachine-tól

Az idei Motorépítő Bajnokság egyik legnagyobb feltűnést keltő motorja ez az Evo blokkos, HPU vázas motor. A legtöbben talán ezt fényképezték, ami azért is különleges, mert általában a színesebb motorok a feltűnők. A Gigamachine által épített díjnyertes gép azonban nem a színével tarolt, hanem igen szerényen fekete hangulatú fényezést kapott…

Így maradt tehát a forradalmi vonalvezetésű gép giccsmentes, csak a fekete, a króm, és az alumínium szín összhangjára épülő alkotás. A motor az épített radikális kategóriában indult, melyet csak azért nem nyert meg, mert a Devils Motor Show szabályai alapján a legtöbb szavazatot kapó motor automatikusan a Best of Show díjat kapja, nem pedig a kategóriája első díját.
Az egész motor erősen dragos jellegű, más, de mégis egymással jól összeillő hangulatokkal. Az RST első villa szinte vízszintesen áll, az ülés pedig kicsit a kerekek magassága alá került. Az épített motoroknál ez, a keréknél mélyebb ülés-elhelyezkedés egészen brutális képet tud adni. A nyújtott összhanghoz hozzásegítenek a lendületesen ívelő Vance & Hines Big Radius kémények, a motor vonalából látványosan előre kifelé törő dupla Dell’Orto porlasztók, melyeken közös légszűrő ül. Az oldaldobozból kivezető olajcsövek kissé technósítják a vasat, de végeredményben tudat alatt azt a benyomást keltik, hogy ez ellen a motor ellen nem érdemes kiállni gyorsulni!
A krómozott alkatrészek, a félkarú lengővillával még jobban láthatóvá tett kerekek show bike-hoz illenek, akár az állítható magasságú teleszkópok. A fotózáskor persze show állásban…
A Custom Chrome tank kissé szomorúan konstatálta, hogy rögtön, még újkorában szétvágásra került, de hát kérem, a szépségért meg kell szenvedni! Jó érzés, hogy Magyarországon egyre több helyen áll rendelkezésre az a szakmai háttér, mely ilyen szintű fémmegmunkálásokat eredményez.
Négy hónap kellett a végkifejlethez. A motor Endi tulajdona, aki a Gigamachine műhelybe már az épített motorjával ment. Kompromisszumok nélküli radikális motort akart, így döntöttek a vázcsere és a számos más komoly módosítás mellett. Endi Csabával, és Jamikivel együtt találta ki a formát. Közös munka volt, az eredmény pedig magáért beszél…

Retép
Modell: Ackermann Anita
Smink: Kazi Balázs
Ruhátlanság: redlights.hu

Techno:
Típus: Gigamachine – HPU – Harley-Davidson Evo
Váz: HPU Drag Style – Gigamachine
Motor: HD Evo 1450 + Nitró
Vezérműtengely: EV 59
Hengerek: 3,5/8 Big Bore
Karburátor: dupla Dell’Orto
Kipufogó: Vance & Hines Big Radius
Váltó: 6 sebességes Zodiac
Olajtartály: HPU
Olajcsövek, bilincsek: W&W
Oldalsztender: állítható hosszúságú W&W
Lengővilla: Walz Hardcore
Első futómű: RST, CRC
Kormány: Fehling, CRC
Kormánykiemelő: CRC
Kormánykezelő szervek: Arlen Ness, W&W
Markolat: Arlen Ness, W&W
Lábtartószett: RST
Légrugó: Legend Air, W&W
Tank: Custom Chrome – Gigamachine
Benzincsap: Pingel, W&W
Ülés: rájabőr, Gigamachine
Fényszóró: CRC
Első sárvédő: Rick’s, W&W
Hátsó sárvédő: Gigamachine
Fékek elöl: 2 x 4 dugós RST, CRC
Fék hátul: 2 x 2 dugós belső nyerges PM
Féktárcsák: Gigamachine
Fékcsövek: Gigamachine
Első kerék: 3,5 x 18” Walz Hardcore
Hátsó kerék: 10,5 x 18” Walz Hardcore
Első gumi: 130 x 18” Metzeler
Hátsó gumi: 280 x 18” Metzeler
Építési idő: 4 hónap
Érték: 14 millió

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...