Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Walz Hardcore Pagani

Magyar formatervezés olasz sportkocsi érzéssel

Az olasz sportkocsik utolérhetetlenek a formatervezés terén. Persze nem csak ennek köszönhetik legendájukat, hanem a műszaki fejlesztéseiknek és a vérforralóan muzsikáló nagyteljesítményű motorjaiknak. Még a nevek hangzása is különleges: Lamborghini, Ferrari, Alfa Romeo, Bugatti, Pagani…

A leg-lepukkantabbnak tűnő olasz vidéken is előfordulhat, hogy az egyik faluban egyszercsak egy kis autógyárral találod magad szemben, ahol az irigyelt, vágyott ragadozók fészke van. Csúcstechnológiával, ám mégis kézimunkával rakják össze ott az autókat, szinte olyan, mint a motorépítés.
A Pagani gyár egy olasz város mellett áll. A Walz Hardcore legújabb építése (A teljesen kész állapot most érkezett el!) egy gyönyörű sportkocsinak, a Pagani Roadsternek a mintájára készült, kétkerekű értelmezésben.
A motor építtetője, Bader úr, hazánkban élő üzletember, aki Pagani rajongó, és rendelkezik is ilyen autóval. Egy kiállításon találkozott Bajzáth Petiékkel, és mikor meglátta néhány épített motorjukat, benne is megszületett a régóta érlelődő elhatározás. Készíttet egy Pagani motort, melyet tisztelete jeléül a gyár jelenlegi tulajdonosának ad át ajándékba. Igazi OCC-s szappanopera történet, csak ezt az élet hozta, és itt Magyarországon!
A terv az autó vonalvezetése és jellemzői alapján született. Az autó kipufogórendszere nagyon jellemző, négy külön csövön jön ki az égéstermék, a kör alakú lámpák egymás felett helyezkednek el, a karosszéria vonala pedig meseszerű. Így alakult ki a győri műhelyben a motor vonala is, minden egyes eleme fémlemezből lett meghajlítva.
A kipufogócsövek a hátsó ülés helyén mennek hátra, ami a Pagani kéményrendszer csapdája. A kecses vonalat kipufogóburkolattal nehéz lett volna megoldani, a gumi közelébe pedig az álmoskönyv nem javasol 800 fokos forró vasakat. Ha oldalt mennek a csövek, sokkal szélesebb a hátsó elem, maradt tehát ez a megoldás. Hát, önfeledt hátradőlést nem kell erőltetni menet közben, ha mégis elfeledkezünk magunkról, emlékezetes lesz a nap. Égésápoló spray-t feltétlen vigyünk magunkkal, és az esetleges csomagokat is jól gondoljuk meg, hova pókozzuk fel.
Pagani úr Modenából érkezett Magyarországra, ekkor látta először
a motort. Meg volt döbbenve tőle! Nagyon tetszett neki. Azt mondta, hogy ő egy vérbeli olasz motoros, és használni is fogja a gépet. Ezért olasz rendszám és vizsga lesz rajta.
Néhány kérése volt a művel kapcsolatban. Pár kapcsolót és az önindítógombot szerette volna kicseréltetni eredeti Pagani-ra. Ezeket az olasz gyárból csak a fotózás után kapta meg a győri műhely, így most még nem azok szerepelnek.
Rövidesen el is hagyja hazánkat a motor, de kiállításokon biztosan viszontláthatjuk még.

Retép
Modell: Dundika
Ruhátlanság: www.redlights.hu

Techno:
Típus: Walz Hardcore Pagani
Építő: Walz Hardcore Hungary
Váz: Walz Hardcore – Le Mans Single (féloldali lengőkar)
WHC Hungary átalakítással
Blokk: RevTech 110 köbinch
Váltó: Baker 6 seb.
Porlasztó: Mikuni
Gyújtás: Dyna
Légszűrő: RevTech
Kezelő-, és lábszervek: Walz Hardcore
Felnik: elöl-, hátul 18 colos Rick's
egyedileg ehhez a motorhoz gyártva
Gumik: Metzeler 130/70 x 18, 280/35 x 18
Szíjkerék: Rick's, egyedileg ehhez a motorhoz gyártva
Fék: PM (Walz Hardcore kivitel)
Féktárcsák: Rick's
Első villa: Walz Hardcore
Hátsó felfüggesztés: Legend Air, állítható magasságú légkamrás
Kormány: WHC Hungary
Sárvédők: WHC Hungary
Olajtartály: WHC Hungary
Tank: Walz Hardcore WHC Hungary átalakítással
Műszerek, órák: Nova MMB
Lámpák, indexek: Hella, Kellerman
Festés: NanuArt – Veszprém

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...