Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Liquidator

A leggyorsabb V-Rod

Az EcsTech Power tuningműhelyt Erdős Csaba neve fémjelzi, ő pedig meggyőződéssel igyekszik mindig egy lépéssel előrébb járni mindenkinél. Így cseppet sem meglepő, hogy a legújabb, elsősorban a teljesítményre kihegyezett remekműve valószínűleg a leggyorsabb rendszámos V-Rod a világon!

A 126-os Wild-ban bemutatott Erdős-féle, 212 LE-s V-Rod többek fantáziáját megmozgatta, Péter pedig a lépésre is elszánta magát. Mikor meglátta Csaba motorját, rögtön összeállt a kép, milyenre szeretné alakíttatni a 2003-as motorját, és az is eldőlt, hogy kivel. Megkereste Csabát, és Csaba motorjára mutatva közölte: ilyet szeretne, csak jobbat. Csaba néhány keresetlen szó után végül is higgadtan állt hozzá a kérdéshez. Meg is tudta rögvest a fő irányelveket.
Legyen rajta a szinte már természetes nitrón kívül turbó is, nehogy gyengének tűnjön a hajtómű. Tehát amolyan közértbejárós motor terve körvonalazódott, Erdős mester ugyanis többször kijelentette: nitró nélkül a közértbe sem!
A teljesítményhajhászás mellett igényként még sok króm és egy igen szép kék szín merült fel. A motor maradt, Csaba megkérte Pétert, hogy ne háborgassa munka közben, mert azt ő rosszul viseli.
A munka megkezdődött, a sárvédők és a tank műanyagra cserélődtek, ezzel némi könnyítést okozva. A futóművet mind elöl, mind hátul kicserélte egy teljesítményhez és tempóhoz sokkal inkább alkalmasra. Rick’s alu széles lengővilla került a motorra, ezzel biztosítva a helyet a 280-as hátsó guminak, ami nagyobb szélességben adja át az aszfaltnak az erőt.
A turbószerkezet EcsTech Power-hez méltó átalakítása, csöveinek vezetése, és rögzítése volt a következő feladat, melyhez képest a nitró már csak egy egyszerű izzócserének tűnt. A teljesítménygörbe meghúzására szolgál még az összes elektronikát működtető Power Commander vezérlő. A gyors váltásról is váltóelektronika gondoskodik. (Péter végül csak odalopódzkodott a műhelyhez, először csak az ablakon leskelődve, majd már a beltérbe is bejutva.)
Az erőt kifejező stílus összejött! A teljesítmény összhangja is sikerült, nitró nélkül lehet mászkálni vele akár a városban is, hiszen nem több mint mindössze 180 LE hajtja. Nitróval kissé zűrös a szabályozott haladás. Mindenesetre 130-nál gázból megemeli az első kereket, és közben folyamatosan füstöl a 280-as kerék.

Retép
Ruhátlanság: www.redlights.hu
Modell: Kreuter Erika

Techno:

Típus, évjárat: V-Rod VRSCA, 2003
Váz: gyári
Lengővilla: Rick’s mart alu
Blokk: gyári + turbó, nitro
Turbó: EcsTech
Nitro: EscTech
Váltó: gyári, Pingel elektromos vezérléssel
Kuplung: erősített, EcsTech
Injektor: Power Commander
Légszűrő: EcsTech
Gyújtás: Power Commander
Kipufogó: EcsTech
Kormány: Rick’s (AMS)
Felnik: Rick's H-Lector (AMS)
Első kerék: Metzeler 120/70 x 18, 3,5 collos felnin
Hátsó kerék: Metzeler 280/35 x 18, 10,5 collos felnin
Fékek: 11,5 collos Rick’s H-Lector tárcsák,
hátul Drive Side Brake System
Hátsó telók: Öhlins Perogressiv
Első telók: Wilbers progresszív rugó szett
Kezelőszervek: gyári
Sárvédők: EcsTech – BSP Bike, műanyag
Tank (mű): EcsTech – BSP Bike, műanyag
Lábtartók: gyári
Ülés: EcsTech – Nagy Richárd (utánanézni!)
Fényezés: Sapka Művek
Teljesítmény: 250LE (borzalmas!)
Forgatónyomaték: irgalmatlan!
Építette: EcsTech Power Erdős Csaba

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...