A Gigamachine trike-ja nem a klasszikus értelemben vett háromkerekű. Rövidebb, könnyebb, jobban fordul, és praktikusabban használható. Ha már a járműtípus egyesíti az autó és a motor hátrányos tulajdonságait, akkor legalább ezek a szempontok hadd érvényesüljenek! – gondolta Szadi, és nekilátott.
A Gigamachine műhely Szadinak nem az első motorját építette már át, így elég rutinosan, és gyorsan tudtak túlesni a milyen is legyen a motor? témakörön. Mattfekete természetesen, de némi pinstripinggel kiegészítve – kérte Szadi, majd gyorsan kiegészültek az alapok is.
A váz átalakításra szorult, különösen, mivel a kétkerekes hátsó futómű befogadására alkalmassá kellett tenni. Előre egy, a klasszikusnál hosszabb kivitelű springer villát választottak. A villa természetesen szintén mattfekete lett, kivéve a rugókat.
A hasmagasság a gyáritól kissé alacsonyabbra került, a szintén alacsonyan elhelyezett trepni lábtartók pedig a hátraívelő kormánnyal együtt kényelmes üléspozíciót biztosítanak. Trike-kal
az ember viszonylag ritkán dönt, így leérni valószínűleg nem fog semmi.
Klasszikus S&S légszűrő biztosítja a levegőt a működéshez, a kipufogás pedig a történelem egyik legszebb hangú kidörrentőjén, egy Supertrapp-pen keresztül zajlik.
A motor klasszikus hangulatot áraszt. A kormányvég-indexek és a hátsólámpák is ezt segítik, akárcsak a kézi váltómegoldás,
a rézszínű halálfejjel. A pinstripinggel mesterien (Művész precíz munkája) kezelt hátsó sárvédők egy külön misét is megérnek.
A Gigamachine által egyedileg készített elemek vonalvezetése egy hot rod autón is megállná a helyét. Itt tapasztalható a járműépítések közös nevezője, mindenesetre egyszerűen megfogalmazva, nagyon szépek.
A hátsó traktus szükségszerűsége a nagyméretű differenciálmű.
A Zodiac átalakító készlete biztosítja az eggyel több kerék használatát. Ehhez szerény, alig 295-ös szélességű, jócskán peres gumik terpeszkednek a 18 collos RST telifelniken. Az első kerék 21-es méretű Billet, és vaskeresztet szimbolizál, mart aluból.
Az utazási komfortot egy pregnáns, központi helyen elhelyezett, fekete Fokt bőrtáska emeli – ha nekidőlni nem is lehet, de pakolásra teljesen alkalmas…
Szadi a trike-ot nem úri passzióból választotta: „Egy baleset miatt kellett ebben az irányban gondolkodnom. A motorozást feladni? Azt nem. Apróságok nem befolyásolnak a döntéseimben!”
Retép
Smink: Horacsek Ági
Modell: Vivien
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|