Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Fat Boy a Sapka Művektől


Igazából az egész egy fényezési tervvel kezdődött. Pétert egy ismerőse vitte le a Sapka Művek-hez, mert fényeztetni szerette volna a motorját. A projekt beindult – és persze, hogy előkerült a flex is…

Péter tudta, hogy milyen színre vágyik, álmaiban folyton a kekizöld alapon arany lángnyelvek jelentek meg. „Én ezt a kicsit módosított Jaguár zöldet ajánlottam, és végül ebben meg is állapodtunk. Csak a napsütésben mutatja meg az igazi arcát…” – mondja Sapi. Hát ezt aláírhatjuk. A fotóstúdióban csak akkor jött ki a zöld, ha a vakuk minden mást szétégettek… Ezért valószínűleg feketének tűnhet ez
a motor. Élőben, napsütésben viszont zöld!
Péternek ezer éve volt egy kilátástalan Uralja, ami agyament módon volt szétvagdosva. „Bevallom, nem hagyott jó emléket. Utána vagy tíz évig japán szériamotorokkal közlekedtem, de végül csak visszatértem.” Ez a magyarázat, hogy miért csak fényeztetni szerette volna az ütött-kopott motort. Végül csak körbeért a történet, és egy Intruder után most egy Evo Road King-et cserélt el kicsit lazább motorra. Egész pontosan egy Fat Boy-ra, ami nem volt túl jó állapotban.
A fényezési megbeszélések közben azonban kialakult egy olyan kép, ami már nem csak a színről szólt. Az elfogadott koncepció pedig egy nem radikálisan, de jól használható módon épített motort mutatott.
A műveletek a futóművek leültetésével kezdődtek, elől-hátul. Odafigyelést igényelt a Vance & Hines kémény elhelyezése úgy, hogy ne érjen le a kanyarban, valamint vízszintesen fusson, ne csálén. Átalakult az első, valamint a hátsó sárvédő is – utóbbiba besüllyedt a rendszám és
a hátsólámpa, valamint egy rövid tartót kapott.
Az ülés vázát Sapi készítette, majd Nagy Richárd burkolta be, kétszínű bőrrel. A motor kapott egy Ultra tankpanelt, az ehhez szükséges átalakítással, hátsó ülést viszont nem. Így több hely marad a fényezésnek, és kellemesebb a vonalvezetés. Persze van egy tapadókorongos verzió, ha mégis szükséges a lehetőség…
A Zodiac hátranyúló kormány design szempontjából látványos, vezetni kényelmes, bár kissé szokatlan eleinte. Ha viszont csak arrébb tolnád kicsit a motort, a geometriája okoz meglepetést!
A motor már Sapi új műhelyében épült Dunaharasztiban, alig másfél hónap leforgása alatt.

Retép

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...