A radikális csótány
Sanyi a Radical Garage-ból már egy átépített motornak látott neki. A megrendelő csak annyit kért: „szép, szép így is, de én inkább egy olyan mattfekete rettenetet szeretnék, egy olyan csótányosat…”
És akkor már mégse angol nevet válasszunk, jött tehát a spanyol, és a perverzül hangzó Cucharacca! A névválasztást viszont természetesen megelőzte néhány előzetes művelet.
A váz még az alapvető állapotban sem volt módosítva, ettől a koncepciótól Sanyiék sem akartak eltérni. Pusztán a lengővilla helyére került a 240-es gumi befogadására alkalmas egyedi keret. Ugrott a magaskormány, a tank, az elemek, viszont megmaradtak a nagyon szép felnik. Jó cuccok voltak már rajta, de ez most egy radikálisabb formának készült…
„A tankkal szívtam a legtöbbet…” – mondja Sanyi, és ha megnézzük az éleket, érthetővé is válik az ok. Kézzel kalapált mesterművet láthatunk, aminek a jellege visszaköszön a nyereg mögötti sárvédőrészen. Persze a sárvédő ilyen formájával a sárvédő funkció átalakul sárhányóvá…
A motoron tehát zseniálisan néz ki a sokküllős kerék, Sanyi igyekezett minél többet láttatni is belőle. Az első sárvédő is minimál méretű, elöl csak egy tárcsa van, hátul pedig a kémények csak jelképesen takarnak bele
a látványba.
A légszűrő és a Yaffe kémények dragos stílus felé viszik el a Csótányt. Némi fekete hővédő viszi el a hangsúlyt a két csőről, és hagyja érvényesülni a többi króm részt.
A motor súlypontja középen maradt az egycollos blokkszélesítés után is, az állítható magasságú hátulja pedig segít kiválasztani a legideálisabb útfekvést.
A motor négy hónap alatt készült el, és a selyemfekete-fémszín összhatást az égvilágon semmi sem töri meg. De egy picit, Művész tankfestménye, mellyel a Radical logó köszön vissza, ha nem is teljesen, de legalább hangulatában.
Jól sikerült, látványos, és mégis diszkrét motor készült a műhelyben!
Retép
Modell: Mia Diamond
Smink: Horacsek Ági
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|