Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Infinity

Irány a végtelen!

A Radical-Garage motorja az épített jellege ellenére hosszú távú túrázásra kifejlesztett csúcsragadozó. Az a fajta, amivel utazol 800 kilométert, nyújtózol egyet, és megkérdezed: Mikor indulhatunk tovább?

A motorépítések többsége ugyanis nem a kényelem szemszögéből vizsgálja a módosítás kérdését. Leg­fontosabb a küllem, emellett a futómű és a fékek
jelentősen javulhatnak, de az üléskényelem gyakran az ülés méretének az áldozatává válik.
Görbe Sanyi építésén viszont nem. Jóllehet, már az alapmodell annyira a kényelemre van hangolva, hogy bőven van „tartalék”, mégis jó érzés a széles, puha kényelmes ülésből a szpojler mögött tudomásul venni a menetszél viszonylagos hiányát. Már, akinek nem létkérdés a teljes menetszél…
A motor nem drasztikusan vágott. A vázhoz például nem nyúlt Sanyi, és a futóművet is csak hátul módosította. Elől-hátul kapott egy 38, illetve
35 mm-es ültetést, az első villa pedig még egy alu burkolatot. A sárvédők teljesen újjászülettek. Elől karcsúsodott, hátul viszont olyan burkolatot kapott, hogy a kerék szinte nem is látszik. A HOG krómozott alu felnikből így az első igen jól látható, a hátsó viszont sokkal inkább csak sejthető.
A fém hátsó sárvédőhöz illeszkedik a két méretnövelt műanyag oldaldoboz.
Az egyedi kipufogók beépítésre kerültek a dobozba, épp csak a végük lóg ki. Így végeredményben hátul az egész felület már szinte kredenc méretű. Az indexeket tartalmazó sáv süllyesztése viszont megtöri a felület nagyságát, így mégiscsak teljesen harmonikus lett.
A hátsó lámpák külön adnak egy klasszikus hangulatot, akárcsak a barna szín. A hosszanti csík pedig megtöri a nagy felületeket, kecsesebbé téve a motort.
Az Infinity-n nyújtást kapott a tank, és egy új, egyedi tankpanel került fel rá. Az ülés picit sem fotel jellegű, de mind a magassága, mind a szélessége ötcsillagos kényelmi szintű.
És ha mindez nem lenne elég, a motoron gombnyomásra szól a zene. Kellemes hajtási körülmények… És akkor, újabb gombnyomásra, működésbe lép: a tempomat!

Retép

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...