Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Blade

A Penge

Blade – a Penge… feketén, és élesen hasítja az éjszakát, nyújtott, agresszív formáját a rövid, tömzsi kémény még jobban kihangsúlyozza. A Gigamachine műhelyből kigördülő legújabb alkotás kompromisszummentesen adja
vissza a fenevad hatást.

István általában nem kedveli a megalkuvást, így ezt a nem túl kedvelt szót miért pont a motorjánál vezetné be? A Motor Show-n a Gigamachine műhely alkotásait szemlélte, és közben gyorsan rá is ébredt, velük szeretné megvalósíttatni a régi álmot.
Nincs kivétel, nincs megalkuvás! Pontosan kitalált, megtervezett részletek, aprólékos kidolgozottság és rejtett finomságok. És persze a legjobb minőség. Csaba és István elég gyorsan megállapodott a részletekben, így elkezdődhetett a munka.
A váz nem módosult, és ennek egyszerűen csak az az oka, hogy a V-Rod váz alapvetően jól van kitalálva. A kontrasztok játékával hangsúlyozták a szépséget. A fekete és a króm felületek között a pengék vonalait festették a motorra.
Gyárilag mindene szürke ennek a modellnek, így a vázfényezéssel kezdődött az ügy. A motorblokk enyhén szólva bosszantó módon, szintén csak szétszedve fényezhető szépen – így szét kellett szedni. A hengerbordák szélét pedig felpolírozták. A blokk arculatának megkoronázásaként króm fedelek adják a kontrasztot.
A PM újdonságai a felnik, melyek új technológiával készültek. A fényes fekete eloxálás után marással alakították ki a mintát, majd a fém felületekre platinum bevonat került, és vegyi polírozás. A belten, tárcsákon ugyanezt a megoldást használták.
A gyárinál 4 centivel nagyobbak tárcsák: ettől jobb a látvány, jobb a fék – pláne, ha a 6 dugós PM fékeket is figyelembe vesszük. István motorja motorozásra termett. A futómű minősége nem romolhat, így a modern SJP első futómű, gyári szögben áll. A kasznit nézve, egy egységet képez a tankpanel a légbeömlővel, az ülés alatti rész és a farokidom. Egyben vehető le az egész.
És, hogy bármilyen úton lehessen hasítani, a hátsó magasság egy Legend Air légrugó segítségével bármikor módosítható…

Retép

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...