Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Best of Show JTD - Zodiac El Padrino

Best of Show
JTD – Zodiac El Padrino

A Show legjobbja – a 2010-es Devils Motor Show (EMAT) közönségdíjas motorját mutatjuk be nektek, és el kell áruljuk, a kitûntetô cím most nem csak a motorra vonatkozik…

Az EMAT-on ugyanis megrendeztük az elsô címlaplány szépségversenyt, ahol hét címlaplány közül választhatta ki a közönség a neki leginkább tetszôt. A gyôztes lány (és az olvasók) jutalma pedig nem volt más, mint egy újabb címlapfotózás!
A motor szépségét kiemelô, segítô lány Tánczos Zsuzsi lett, a 144. számunk modellje. Zsuzsi az elmúlt közel három év alatt csak tovább szépült…
És most térjünk rá az élô szövetrôl a fém vázra, bár elôbbi is enyhén szólva tetszetôs, és elgondolkodtató. A JTD mûhely által Zodiac vázra épített motor közel egy év alatt készült el. „Nem bonyolítottuk a kérdést, a blokk és
a váltó már önmagában is gyönyörû. Csak kellett hozzá valami körítést adni. Ja, és kellett még két kerék…” – mondta Jónás Testvér. Hát, igen, a mo­torépítés gyakran nem egy bonyolult dolog.
Bigyó, a motor tulaja túlnyomórészt szabad kezet adott a mûhelynek, persze a folyamatos egyeztetés megvolt. „Alacsony legyen, letisztult vonallal, és ránézésre olyan, mintha éppen most robbanna ki az aszfaltból!”
Az egy év alatt összeálló vas jelentôs részben Zodiac katalógusból épült, de a kézi munka sem elhanyagolható rajta. Csak, hogy a lényegesebbeket nézzük, egyedi a kormány, a kormánytartó, az olajtartály, a lengôvilla, a sárvédô-, a lámpa-, és a féknyereg tartó elemek. Az egész építésben talán az 1,7 literes olajtartály elhelyezése volt a legnehezebb, úgy, hogy beférjen, ne legyen magasan az ülés, és az átfolyások átmérôje stimmeljen az igényelthez.
A villaszöget nem kellett módosítani, mivel a váz az igényelt szögnek megfelelôen készült. Ez a legjobb egyenesfutást eredményezô megoldás, ha nem kell szögmódosító megoldást alkalmazni.
A motor mûanyagot jelképesen tartalmaz. Vasból van, és bár súlymérés nem volt, Jónás tesó 330 kilóra tippelne. A motor színe pedig fekete, de ha már extrás a vas, belefért egy komolyabb extra a fényezésbe is. Többszínû fényjátékot ûzô csillámot kapott a lakk.
A napon zöldes kék hatásban ragyog, belsôtéri világításban inkább a melegebb színek, a vörös és a sárga irányába mozdul el.
JTS – Zodiac El Padrino… A 2010-es motorépítô bajnokság közönségdíjasa. Gratulálunk!

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...