A Public Enemy No.1. beosztás sosem volt egy leányálom. A romantikus hôs
szerepe hamar szertefoszlik a folyamatos bujkálás és menekülés közben. A mattfekete szín megkönnyíti, a nyitott kémény viszont enyhén szólva bonyolítja a rejtôzködést…
A közellenség vajon a szomszédokra vonatkozik az éjszaka hazatérô motor hangja miatt? Lehet. De egy dolgot le kell szögeznünk: a motor különlegesen szép lett.
A Radical-Garage által tervezett és módosított Penz váz adja meg a motor alapvetô jellegét. A leghangsúlyosabb jellegzetesség viszont az egymás felett elhelyezkedô dupla légszûrô, mely kedvéért még a tank alakjába is becsúszott egy süllyesztés. Gondos kidolgozást kapott ez a kis részlet.
A váz bölcsôrésze egy lemezben ível a forgattyúsház elôtt és alatt – csak a váltó alatt válik újra csôvé. A váz lemezmunkái egyébként teljes egészében Görbe Sanyinál készültek. Lemez fedi a lengôvilla-tengelyt is, így elsô ránézésre merevvázasnak tûnhet a motor. Valójában csak segédváz tartja a tengelyt, és csak elmozdítás után jön ki oldalra. A fedôlemez segít jellegzetesebbé tenni a motor vonalát.
A szívócsonk csövével hasonló jellegû az egyedi gyártású kéményrendszer is. Van benne némi fojtás, és hôálló szinterrel burkolták. Érdekesség viszont jutott a túloldalra is. A BDL primer átalakítást kapott, és marás segítségével rákerült egy logó meg egy felirat.
Az olajtartály az ülés alatt rejtôzködik, és csak három rozsdamentes szellôzônyílás sejteti a helyét. A két félbôl álló, lemezbôl egyediben kikalapált tankot oldalanként 13, szintén rozsdamentes csavar tartja. Ezzel kissé ipari irányba tolja el a hangulatot.
A mattfekete fényezés kicsit több fényben meglepetést tartogat. Egy egyszerûsített, népmûvészeti jellegû mintát kapott a motor majd’ teljes felülete.
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|