A gyárilag is sportos V-Rodból egy nagyon agresszív, utcai harcolásra alkalmas csúcsragadozót fejlesztett ki a solymári mûhely. Egy maxigáz, és máris szônyegként gyûri fel a betont a 280-as hátsókerék…
„Ha már eredetileg is sportos volt, akkor pláne ennek kellett lenni az iránynak!” – mondja Süti, a mûhely vezetôje. A gyárilag „tompa”, visszafogott, nem agressziógyanús alkatrészek ugrottak. Végeredményként adott tehát egy csilivili-mentes, agresszív V-Rod, a különleges idomszettel önmagában egy ugrásra készülô fenevadként. De ehhez még hozzákerült egy hûtômaszk, egy mattfekete fényezés és a 280-as hátsó kerék.
A hátsó traktus feltörése láttatni hagyja a látványos, 280-as hátsó kereket. Ez a méret volt a motorépítôk válaszlépése arra, hogy a H-D néhány szériaváltozatba már 240-es gumit is belerak. Így most 280 az irányadó méret.
Az idomszett a nyaktól a seggig egy darabból áll, értelemszerûen a tank az nem tank, és ha levesszük a ruhát, ott áll csupaszon a naked V-Rod.
A mattfekete fény mellett szinterezést kapott a többi felület, nem viszi el a fényezés mintája a szemet, csak a formák uralkodnak. A hûtôben rozsdamentes rács van, mint szinte egyetlen kiemelt ellenpont.
A gördülés 18-as átmérôjû PM kerekeken zajlik, ezek eredetileg polírozott alu alkotások voltak, de most mattfekete szinterezést kaptak. A lengôvilla, az elsô futómû alu alkatrészei, a villahíd, mind-mind fekete.
A kémény Vance&Hines (meglepô módon) fekete, de az igazi meglepetés az anyag, mert ez egy fekete kerámia bevonatú titán kipufogó, a gyártó legerôsebb tuningterméke.
A K&N nyitott légszûrôvel a teljesítmény nagyjából 145 lóerôre növekedett, ûrtartalom növelés nélkül.
A motor még az építési stádiumában tulajdonosváltáson esett át, az utolsó simítások már az új tulajdonos, Zsolt kedve szerint estek meg.
És még egy fontos info: a cseh motorépítô bajnokságon is részt vett, túra közben állta meg a helyét az épített vasak között!
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|