Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7291 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Intruder fullcustom - A Gigamachine-tól

Alig három számmal ezelőtt bemutattunk két disztingváltan átépített, egynyolcas Intrudert, mintegy bizonyítván azt, hogy ez a jócskán meglepetés-karosszériaelemeket is tartalmazó modell mégiscsak jól építhető. S lám, márt itt is a Gigamachine újabb lépése, az Intruder fullcustom!

Az egyik legkedveltebb V2-es modell, a VZR 1800 sikerét a nagy példányszámú eladása egyértelműen igazolja. A gyárilag nagy teljesítményének és a jó ár-érték arányának köszönhetően, hamar befutott motornak számított a cruiser kedvelők körében. Ebbe a körbe tartozik Karesz is, aki hű maradt a márkához, és a 150. számunkban bemutatott 1500-ös Intruderét cserélte le az 1800-as „nagytesóra”.
Karesz nem csak a Suzukihoz volt hű, hanem az épített motorokhoz és a Gigamachine-hoz is, még az új bringa megvásárlása előtt ment el a solymári műhelybe, hogy az új építésről egyeztessen. Miután a tervek elkészültek, mintegy 17 próbakilométer megtétele után a motor szétszedésre került!
Ez az ősszel történt, szóval a Gigánál landolt, ahol hamar megszabadították a kevéssé látványos, főleg műanyagból készült alkatrészektől. Így első körben repült a komplett hátsó traktus, ami óriás méreteivel még a gyári 240-es hátsó kereket is agyonnyomja.
Ezt az aránytalanságot két oldalról is átdolgozták. Egyrészt azt a műanyag hátsó sárvédőt, ami talán a Hayabusa és egy óriás robogó rosszul végződött kényszerházasságából jöhetett létre, egy sokkal rövidebb, keskenyebb, lényegesen esztétikusabb, teljes egészében fémből legyártott sárvédőre cserélték. Na de ez még nem volt elég, a hátsó kereket is 240-ről 280-ra növelték, így hátulról a nem mindennapi látványt a kerék határozza meg, nem pedig a sárvédő.
A motor elejéről ugrott a gyári kormány és a gigantikus „vödörlámpa” is, ami a legvérmesebb VZR rajongókat is erősen megosztja (bármelyik évjáratról is beszélünk…) Ehelyett a H-D Night Rod-on megismert fejidomot ill. lámpatestet kapta, egy egyedi gyártású, 35 mm vastag kormánnyal.
A motor teljesítménynöveléséről egy pár Küryakyn légszűrő, Thunderbike custom kipufogó, ill. egy speciális elektronika (melynek tartozéka egy fokozatkijelző is) gondoskodik. Ezen triumvirátus alkalmazásával az amúgy sem elhanyagolható teljesítmény mintegy 20-25 LE-vel növekedett, így már-már a 150 LE-t ostromolja.
Az idei EMAT-on bemutatott bringa egyedi fényezése, airbrush mintái Művész Zoli keze munkáját dicséri, ahogy ezt már a Gigamachine építéseknél megszoktuk.

Retép

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...